Tack och hej för en ännu bra helg !



Mmmm sjukt värd helg!!

Fredag : blev det bio med pojkvän, Patrik, Malin.A m.fl.. och sedan efter det gick vi ut på en liten bar, tog det mest chill med en drink å nåra cider, yummie..

 

Lördag : jag knallade bort i snön till Bea'hansen och började förfesten där. Shottade ren vodka i en liiten kork, haha fiifan värsta jag gjort. Bea pissade typ 100 gånger innan vi skulle dra? Normalt nej . Kvart i tio tog vi tåget med Malin.K och den andra Emelie (: Mötte upp Malin.A, Patrik och Koffe utanför Karisma.

 

Men nej fy för deras drinkar, dem kostade 94 spänn? :( Jag som hade tänkt beställa lite eftersom jag fyller år men nej då, fast det blev ju nååra ;D Resten av kvällen bestod av att jag blev jag nersprutad av bartendern en gång(?), bråkade med en tjej som knuffa på mig, dansade en massa, shottade tequila rose - me like. Ja kvällen den blev asbrao, tack alla mina fina vänner ♥


Kommentarer
Postat av: bea.

låt mig kissa hur mycket jag vill :(

2010-03-01 @ 19:13:52
URL: http://www.nattstad.se/hibarbie

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0