So fresh, so clean



Tagga tagga, ragga ragga inför ikväll, har mycket förhoppningar om kvällen, det är inte bra. Det är oftast då man får det tråkigt, har jag upplevt av egen erfarenhet.. Men men, det ska nog gå bra ändå detta!

Ska ut med Carrisen, kul kul. Synd bara att lilla Bea inte kommer in eftersom hon är 91a.. Bajs på det! Hade vart skoj att dra ut med alla tjejor + Malin haha!!! Ska straxis ta och ringa Carro, hoppas hon är vaken snart och inte alltför bakis sen igår?!! Aja baja..

Justejaa, måste sola inför ikväll. Har vart så lat denna veckan att jag inte orkat med något förutom skolan typ.. Men palla gå ner till solariet, orka gå typ 500 meter??!! Hahahah.. Där ser ni, jag är nog den lataste människan på jorden.. Suck :/ Och tiden går så fort, jag vaknade lixom 09.30, var hur pigg och utvilad som helst. Har kollat på New Moon och busat med katterna sedan dess ♥ Och nu är klockan redan 13.00, buuhu.. P.S! Jag hatar allt som har med tid att göra! Over and out, puussss.


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0