Kissar glitter

Man måste bara älska mina äventyr, det händer alltid något skoj alternativ tråkigt på fyllan. Men det tråkiga ska vi inte ta upp här!

I lördags var jag verkligen huuur seg som helst på att gå ut på krogen dock hade jag lovat Malin att vi skulle till Parken! Så det var bara till att göra iordning sig och dra ut, man kan inte svika sina vänner. Första gången jag skulle ut på Parken och jag var inte imponerad alltså.. Fick stå i kö i en timme för vakterna släppte inte in alls många.. De gör väl endast så bara för att tjäna pengar, efter kl 23.30 så är det ju fullt inträde och givetvis kommer man ju in prick halv. Typiskt haha.. Beställde cider och började dricka lagom, träffade på en massa folk jag kände det trodde jag inte att jag skulle göra direkt.. Träffade även på ett par gamla arbetskamrater som kom fram och hälsade :)

Jag och Malin hängde med Sebastian i slutet av kvällen och när klockan var 3 så började vi gå till stationen.. Gissa om vi hann med tåget ? Inte direkt, haha.. Så vi begav oss tillbaka till Parken efter att Sebbe tjatat till sig att jag skulle med.. Han köpte cider till oss och vi satte oss där nere, till klockan blev 4 (då stängde dem nedervåningen nämligen) så vi gick upp.. Träffade på Assel och jag visste han skulle åka bil hem till Varberg igen så jag frågade om man fick åka med.. Fick betala 100 spänn men vafan det var det värt. Ville bara komma hem, frös otroligt mycket och jag var rätt trött.. I bilen var det även två killar och två tjejer med, Assel sa att de två killarna hade rymt från en öppen anstalt i Sätila och att han först skulle köra dit dem.. Haha vafan?

Detta är rätt kul när man tänker tillbaka, två killar som rymt.. Såg så kul ut när vi körde i låg fart utanför anstalten och de två killarna skulle hoppa ut i farten! Den ena fick inte upp dörren ens hehe.... Alltså såna här grejer händer bara när man är ung så jag har kommit på att man ska leva livet, medan man kan! Hur jävla seg eller trött man är en kväll och inte orkar dra ut på fest/krogen ska man göra det ändå. Det är oftast då det blir som roligast!

(Ps. Kissar glitter. Haha internskämt)

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0