I ♥ my blog

Jag älskar min blogg, är sjukt nöjd nu när jag fixat headern och gjort om lite i designen. Bättre än alla andra designer jag haft hit och dit. Det är inte helt lätt att få det rätt med en och samma gång men med mycket pill och många timmar spenderande framför datan så har jag fixat det !

Vill bara påpeka en grej också att jag bloggar endast för min familj och mina vänner, så att de kan läsa vad jag pysslar med och om mina tankar o.sv.... Jag försöker inte få detta till någon modeblogg och om jag vill lägga upp bilder på outfits så gör jag det, känner jag inte för det så gör jag det helt enkelt inte! Att blogga handlar ju inte om man ska visa upp allt man köpt och så vidare. Min blogg handlar om mig, mina tankar, vad jag hittar på, ja ni fattar. Jag skriver och lägger upp sånt jag känner för att lägga upp! Givetvis så kan jag någon gång lite då och då lägga upp 'dagens outfit' men det är inte den största orsaken till att jag har blogg och jag tänker inte lägga upp outfis varje dag liksom! Sånt har jag inte tid med..

Hmm vad skulle jag sagt mer? Ja just det, om det inte passar sig att läsa min blogg eller om ni tycker den suger pung helt enkelt är det bara att klicka ner rutan, ja där uppe på det krysset! Ciaooo =)


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0