"DET FINNS INGA SNYGGA BRUNETTER":

     

Man måste ju bara älska Anna Anka och hennes synsätt, att det inte finns några snygga brunetter t.ex.. Men det stämmer ju givetvis inte, har radat upp några st som jag tycker är så sjukt snygga, bland annat Claudia Lynx, Kiera Knightely, Megan Fox, Nadia Björlin, Audrina Patridge och Rachel Bilson ! Sedan finns det ju givetvis massa icke kända brunetter som ser bra ut.

Sedan tycker jag inget illa om Anna Anka så sätt, JAG tycker faktiskt hon är underhållande!! Vet att det är många som inte håller med mig men vafan, har folk ingen känsla för humor? Jag skrattar bara åt allt hon säger, tar inte åt mig när hon säger det inte finns några snygga bla bla bla. Who cares? Eller låt mig få det rätt, jag menar att jag skrattar åt henne, inte med henne ;) Hihi..

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0