Bad hair day

Jag hatar verkligen mitt hår just nu, har ingen aning vadfan jag ska göra med det!?
Ibland känner jag för att ta en rakapparat och bara raka av allt hår, ja, så illa är det vissa dagar..
Jag vill inte heller klippa det för jag vet hur mycket frisörerna tar när dem ska klippa "topparna" yeah right. Blir snarare 10 cm!! Men å andra sidan är det fint med kort hår, som jag har på bilden där, men ändå så vågar jag inte klippa det så? Vill ju ha låååångt hår och det tar evigheter innan det växer ut..

Ja ni ser, detta är fan ett i-landsproblem. Denna bilden är ju tagen i typ Maj, ett tagsen, men älskar håret på bilden.. Kanske är dags för en förändring trots allt? Hmmm..


Kommentarer
Postat av: Emelie

jättefin bild :)

2010-02-12 @ 13:02:18
URL: http://emeeliiiees.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0