Let's make a list!


 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: 
 Ja. Jag gjorde en massa galna grejer !
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inget ens
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nejnej, inte ännu
4. Dog någon som stod dig nära?: Neej
5. Vilka länder besökte du?: Bara Danmark, tyvärr
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Nja tror inte det? Gjorde det mesta iår
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Oj, svårt! Har så många datum så jag vet inte :)
8. Vad var din största framgång 2009?: Inte mycket att skryta om där
9. Största misstaget?: Finns många misstag av välja mellan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Har typ inte vart så mkt sjuk detta året!
11. Bästa köpet?: Mina converse lätt :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder, krogen och mat
13. Gjorde någon dig riktigt glad?: Jaa, alltför många :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Pitbull - I know you want me, Keri Hilson - Knock you down, Flo rida - Right round, Axwell - Leave the world behind  och Bob Sinclair - La la song(Tocadisco remix) (:
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Både jag och nej. Har haft mina motgångar! Men jag är nog lika glad varje år skulle jag tro
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Litat på mig själv mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Inte träffat så många idiot killar
18. Hur tillbringar du julen?: Med familjen?
19. Blev du kär i år?: Njaa 2010 kanske det händer ;)
20. Favoritprogram på TV?:  The Hills & The city!
21. Bästa boken du läste i år?: Minns inte va den hette
22. Största musikaliska upptäckten?: Åh så många!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Fyllde på en söndag men vart ute å festa me mina fina vänner på lördagen ♥
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja nåt finns det alltid
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Chic
26. Vad fick dig att må bra?: Mig själv och mina vänner givetvis! 
27. Vilken kändis var du mest sugen på?: Robert Pattinson!! Var helt galen i honom


Kommentarer
Postat av: thomas

aha så du blev inte kär i mig då?

2010-01-01 @ 23:37:10
Postat av: Idjjaa,<3

Vad är ditt nyårslöfte? :)



kram Idjjaa♥♥

2010-01-02 @ 03:06:49
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag har inte ens läst matte C :) haha

2010-01-02 @ 19:42:31
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0