Alla vi som vill ta på Cimon Lundberg



"Alla vi som vill ta på Cimon Lundberg" är ju den bästa gruppen på facebook, jag undrar vem fan det är som kommer på alla dessa sjuka grupper på egentligen !? Haha!

Men som sagt, Cimon, Cimon.....han är inte snygg men ändå snygg, fattar ni? Jag vet inte vad det är för speciellt med honom men något är det, i början tyckte jag inte alls om han men nu börjar jag gilla killen, faktiskt ! Han är liksom lite småcharmig på något sätt. Sedan hörde jag något om att han bara är 19 år? Oj oj, verkligen mogen för sin ålder isåfall. Jag menar, det finns ju tjejer som är 20+ och inte ens är i närheten av så mogna ;) Och tjejer ska ju vara mognare än killar, yeah right !

Sammanfattning : Cimon är cool!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0