We can be heroes, forever and ever.


Yay har nu vart vaken i 6 timmar drygt, gick väl upp 06.30 imorse bara
för jag skulle göra färdigt en inlämningsuppgift i historian innan jag skulle till skolan.
Hmmm, men sedan såg jag att det stod på min planering,
INGEN LEKTION v.7, haha typiskt.

Men lite skönt i o-sköna tider ändå, är nu klar med läxan finally, kollar på Moulin Rouge, helt underbar är den.  Favoritfilmen nummer ett, kan inte ens räkna ut många gånger jag sett den.

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you



Kommentarer
Postat av: S A N N A

Hej! :)

Vad händer hos dej? :):)

2010-02-18 @ 17:03:10
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så jäkla bra film, älskar den! ♥

2010-02-21 @ 17:45:44
URL: http://emeeliiiees.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0