Det går bra nu minnsan!

Ni vet Afasi och Filthy låten, "allting kommer lösas och bli bättre igen" den stämmer rätt bra in på mitt liv right now. Ska inte ljuga överdrivet mycket och säga allt är så jävla great, men det går tamigfan rätt bra nu man skall inte klaga!! Visst, jag har lite motgångar då och då men mest medgångar känner jag. 2010 är det mest lyckade året, hitills iallafall.. Börjat ta tag i mitt rejält = börjat plugga.

Och häromdan när jag loggade in på min mail såg jag att jag fått erbjudande på lägenhet, jag blev helt till mig, bokstavligt . Har vart medlem på boplats.se i ungefär 7-8 månader nu utan att få ett enda erbjudande, men i torsdags då hände det. Jag vet att det inte är 100 procent säkert att man får lägenheten, men själva grejen att man fick ett erbjudande känns otroligt roligt =) Och att man ska få gå och kolla på en lägenhet känns ännu mer roligare, ett stort kliv in i vuxenvärlden hoho..

Först och främst, jag är så otroligt stolt över mig själv att jag klarat all skit, för visst har det funnits stunder då jag känt att jag bara vill ge upp!! Men det gäller att hålla ut, kämpa på även om det är svårt . För motgångar kommer och går, that's life! Att inte uppskatta sitt liv är otroligt själviskt, ursäkta mig, men tänk på personer som knappt får en chans att leva och dör i tidig ålder. Det är tamigfan orättvist mina vänner!

Så till alla där ute, lev livet och ångra inte det du gjort, ångra bara allt du inte gjort!!


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0