There's a place I know where they go hardcore and there's glitter on the floor.




Nu känner jag att jag har ett väldigt stort behov av att skriva av mig lite, plus att jag inte uppdaterat bloggen på evigheter.. Vill ju inte att min kära lilla blogg ska dö men nu på sista tiden har det vart så jäkla mycket att "ta" tag i.. Ja, det har inte vart helt lätta veckor, men med tiden kommer allt ordna sig. Såja!

Snart är våren här, eller den är här? I vilket fall som helst, jag hade en sån jäkla fin vår förra året och jag vill att denna ska bli lika fin, rolig....om inte finare och roligare! Åhh jag längtar så otroligt mycket till den "riktiga" värmen kommer.. Har en känsla av att den kommer lösa alla mina bekymmer. För det gör den ju alltid! Efter den långa, hårda och äckliga vintern(ursäkta men jag hatar dig just nu) kommer våren och allt vad det nu innebär. Härliga tider :)


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0