Vad du än gör...

Och vad du än säger så kommer jag aldrig kunna hata dig! Och det spelar faktiskt ingen roll hur mycket du än hatar mig nu, jag kommer alltid, alltid ha dig kär! Du var den första riktiga vännen jag hade och har behållt i flera års tid nu. 13 år, det räknas väl lite ändå? Man kan inte slänga bort så många år på ett enda ögonblick pågrund av en liten skitsak? Fattar inte ens vad allt handlar om, s o m v a n l i g t. Nej, jag har aldrig förstått mig på "bråk" och kommer aldrig göra det heller. Jag rentutav hatar att bråka med vänner, det gör alltid så ont i hjärtat och jag kan må dåligt i flera dagar över det, till och med veckor... Jag har en liten fighter, det kan nog Thomas bevittna om ha ha, i mig men jag gillar inte att använda den i onödan! Men ibland så råkar jag ta till den och då kan det gå riktigt illa, för när jag verkligen är arg, ja då är jag ARG!! Det bästa är att hålla sig undan från mig då haha. Det borde min mamma veta vid det här laget. (Men det hör inte till här!)


F l ö r t y - look . Or I look like a "hejsan alla cpbarn".

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0