Rensa tankarna...

Det bästa jag vet är att promenera - älskar att rensa tankarna som pågår i mitt lilla huvud...and there's a lot going on in there, trust me! Gick ner till vattnet vid Göta älv bron och det mina vänner, var minnsan en långt bit att gå! Kändes som det tog flera år att komma dit, ville bara nå vattnet hehe.. Såg dem stora Stena Line båtarna åka under bron, det var rätt häftigt att se det från den vyn vill jag lova. Jag blev som ett litet barn under julafton, ja så kändes det! Happy! (Det var nästan så jag hoppade i vattnet och hoppa på båten) Hädanefter vet jag vart jag ska gå när jag känner mig nere, deppig, ledsen.. Det enda jag ångrar är att jag inte har en sån där dyrbar, fin systemkamera, då hade jag ju kunnat ta några fina kort nere vid bron!! Älskar att ta bilder på vackra ting. Så därför kommer jag nu lägga upp en bild som är tagen med min superbra kameramobil! Den är verkligen jättebra, asså överdrivet bra, omg.. Nää nu får jag ge mig. En dag ska jag bli rik *host* och då ska jag köpa allt jag vill ha och lite till :)



Har den som bakgrundsbild på min mobil, jag älskar bilden!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0