Hemma igen Sverigääääää!

Har haft det så himla kul, mysigt och BÄST i Danmark. Fan vad jag älskar Danmarksbåten, har många minnen därifrån när jag var liten och jag hade kunnat bo på den om jag fått haha!! Undra hur mycket en sån båt kostar? Några miljoner säkert, miljarder t.om? Vem vet.

O r k a r i n t e s k r i v a s å m y c k e t m e r, skönt att vara hemma igen ändå. Båten ankom klockan 2.00 inatt (höll på att missa den kan ni tänka er?! men det tar vi imåån) ahh men lite trött är man! Kommer att skriva mycket mer imån om vårat äventyr och jag kommer lägga upp lite (många?) bilder Lägger nog upp några videoklipp på facebook om jag orkaar! Riktigt sjuka är dem vill jag lova! Eller tja knäppa iallafall. Whatever!

Puss & godnatt..

Kommentarer
Postat av: Madde

kul att du hade kul gumman :)



Saknar dig massor <3

2009-10-10 @ 13:37:48
URL: http://ellybus.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0