Helgen som varit...

Det har väl inte hänt så mycket, förutom att vi var ute i lördags då.. Blev en massa goda drinkar, lite shots och några cider.. (Tyvärr hade dem inte Mojito, fyfan vad dåligt!!) Det var helt fullt på Trädgårn, folk knuffades nästan. Jag var nära på att hamna i bråk med en blatte, eller ursäkta, utlänning! Jag och min vän Alexandra skulle gå ut från det stora dansgolvet då en tjej knuffade till mig typ? Jag blir alltid så himla arg på sånt, knuffade tillbaka lite och jag hade inte så bra balans den där kvällen.. Det var då jag råkade nudda den där utländska killen och han blev inte glad, ha ha.. Han tyckte jag skulle säga förlåt, då sa jag : men hallå ser du inte hur fullt det är här?!! Jävla idiot, tänkte säga nåt annat...mindre trevligt till han men ljudnivån var för hög för det. Tur jag lät bli! Hehe..Det finns väl inte så mycket mer intressant att skriva. Hmm..Jag såg precis att jag spelat in ett videoklipp, det hade jag helt glömt av.. Tänkte ladda upp det här bara för Trädgårn är så jävla grymt!:)


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0