Godmorgon!

Snarare 14:00.. Jesus vad gott jag sovit! Förutom när jag blev väckt klockan 11 av min otroligt bra ringsignal, Asking Alexandria - A candelit dinner with inamorta. Snacka om att man blir lite chockad jaa, ha ha.. Tänkte kila ner till Arnolds nu och köpa käk, osminkad och sliten som bara den, nästan som man är bakis, var jag kanske ut igår? Det känns som det men jag satt ju bara hemma och nördade mig. Aja man kan ju låtsas man är bakis! Är hungriiig. Har ingen mat här hemma, får ju pengar på tisdag så kan inte handla.. Orkar inte snarare, så istället så kör jag på bakiskäk, muumma!

 
Söta bästa vänner! I miss my best friend.

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0