Godmorgon, 05.34!

Nej jag skojar med er, inte är väl JAG uppe såhär tidigt?! Aldrig i livet haha, har inte lagt mig ännu. För jag har suttit och fixat med bloggen, äntligen! Ändrat min design, det var på tiden. Har undvikt det helt och hållet bara för man vart lite lat.. Men nu är jag nöjd!

Har vart och shoe shoppat ett par najsiga stövlar. 500kr på din sko, dyrt! Gjorde ont att köpa dem, nästan, hehe. Nedå, behövde ju ett par nya. Har två par stövlar sen förra vintern, båda har gått sönder! Sad!! :( Men fick iallafall beröm för mina skor av en tjej på spårvagnen, lite ovanligt sådär och inte alls väntat. Blir nästan stum när andra tjejer "pratar" med en helt plötsligt. Tycker dem flesta ser bitchiga ut bara? Haha aja..

Lånade Thomas kamera till att ta kort på skorna men den kameran är ju så jävla kass? Varför blir det så konstigt ljus? Så vill jag inte ha det på mina bilder!! Men nedersta bilden blev fräck när jag gjorde om den i Ps weeeeii :) Nää nu går jag och nanar over and out♥


Thomas kamera är knäpp......


Men jag tyckte denna bilden blev fräck!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0