Ge mig pengar...

....så att jag kan kan shoppa!! Blir galen här snart, bästa Alexandra fyller 20 år på lördag måste hitta något fint att ha på mig.. Är trött på att rota i garderoben i jakt på kläder, suck. Hittade världens finaste klänning på Monki förra veckan, den va rosa typ lite volang aktig fast volanger neråt om ni fattar?! Tänk er den med ett par high heels, läckert! Pengar den 27:e det suger ju inte lite.. Vill ju inte ta från mina sparpengar heller, vad är det då för mening med att spara? Nej, ska se om jag kan fixa detta på något sätt..



På tal om ingenting, har börjat använda ett jättebra schampoo. Köpte det till och med innan dem började visa det på tv-reklamen! Flaskan i mitten är ett värmeskydd, också jättebra! Funderar på att köpa balsamet med, ha ha. Tycker inte alls det är ett så farligt pris, tror varje flaska kostar 80-90 kr ungefär?!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

jag har dom :D dom är jättebra!! <3

2009-10-25 @ 22:00:57
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0