Sentimental.

Jag hatar när det uppstår problem, bråk, tjaffs, you name it.. Ibland undrar man vafan man gör för fel mot alla? Vi säger att man skulle ha en dålig vän, då gör man väl sig av med vännen istället för att klaga på alla fel? Men vafan man är väl inte mer än människa heller. Ingen är perfekt och inte jag heller, absolut inte jag. Jag är så långt ifrån perfekt man kan komma. Men hey, jag gör mitt bästa ändå!! Istället för att folk ska klaga så tycker jag de borde kolla på sig själva lite istället och inse att ni också gör fel.. Jag erkänner mina fel, gör du?

Det var nog allt jag ville säga om den saken. Lägger upp lite bilder här under, från tider med personer som man verkligen saknar, så mycket att man snart s p r i c k e r, och tyvärr vissa av dem träffar man knappt längre!! :( Dock så hittar jag inte alla bilder jag vill ha, har en massa på min data men den är tyvärr inte inkopplad.. Synd.

& när jag kollar tillbaka på bilder o.sv så blir jag alldeles sentimental... Tar mig tillbaka i tiden, hihi. I love it!!


Madde & jag våren 2008 - I kissed a girl and i liked it, ha ha!


Turkiet sommaren 2008 jag & Elin


Sandra & jag julen 2008


Carolina & jag vintern 2009


Ella & jag vintern 2009


Sandy & jag vintern 2009


Madde och jag våren 2009

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0