Bad things happens to good people?

Bad things happens to good people? S T R Y K D E T D Ä R! Jag tror inte det är sant, dåliga saker händer dåliga personer. Så måste det bara vara?? Det är det enda logiska eller det borde vara det iallafall.. Jag fattar inte hur så många dåliga saker kan hända mig på ett år, ett år?!! Det är fan sjukt.. Vad har man gjort för att "förtjäna" allt det där, bad karma? Kanske. Dålig person? Kanske. Vem vet. Istället för att sitta och älta allt om och om igen, så borde jag lägga mig och sova...se fram emot resan som vi ska göra imorgon, eller rättare sagt idag! Klockan är 4 på morgonen, vad hände med att jag alltid brukar gå lägga mig kl.12 på vardagar? Ja det är sant, har gjort det de senaste.. Poäng till mig! Men idag mådde jag dåligt, fick dåligt samvete, blev VÄLDIGT deprimerad.(Som tur är har jag haft Malin.K vid min sida, eller ja på msn rättare sagt) En till vän blev arg/sur/irriterad på mig innan det var läggdags och som jag sa innan, jag mår väldigt dåligt av att någon nära är sur på mig, jag klarar inte av det bara! Och då kan jag inte sova, eller snarare, jag vill inte! Jag plågar mig istället genom att sitta uppe och tänka på allt mellan himmel och jord....alla dåliga och BRA saker! Mest dåliga saker.. 99% av allt är dåligt.. För det är så människors hjärnor funkar, så min hjärna funkar...att vi tänker och fokuserar för mycket på "the bad things" när man istället borde njuta av det bästa i "livet". ♥ It's suicidal and it kills me, s l o w l y. Gah skriv en bok istället!


I look sad ehmm..


Saknar mitt gamla rum :( 

Vart går jag nu när jag är ledsen?
Vart går jag när jag behöver gråta "av" mig?



Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0