We're not the same

Rubriken säger väl allt? Nästan allt.. Det som jag vill komma fram till är att alla människor är inte likadana, vi reagerar inte på samma sätt och vi har absolut inte samma värderingar.. Vissa människor har svårt för att visa känslor för någon medan en annan person kan ha det hur lätt som helst? Det gäller bara att acceptera att människor faktiskt tycker och tänker helt olika :) Och jag är stolt över att jag t.ex inte slänger ut mig vad som helst till den personen jag är tillsammans med. Visst, jag har svårt att visa känslor, väldigt svårt.. Jag visar det oftast på "fel" sätt but hey! That's me - take it or leave it. Dörren finns där! Är det så jävla fel att visa känslor på ett annat sätt än det v a n l i g a? Bara man inte visar det på ett taskigt sätt så är det helt okej..

Och! Jag tänker aldrig, aldrig(ALDRIG!!)i hela mitt liv säga jag älskar dig, till en person som jag vart tillsammans med i ett par månader. När jag väl säger något, så menar jag det, till skillnad från vissa personer som slänger ut sig i princip vad som helst bara för dem är nykära(?) or whatever.. Och ja, jag skrev i början att man borde acceptera andra människors sätt att agera/ reagera.. Men helt ärligt nu, hur patetiskt är det inte och säga att man älskar någon om man känt personen 2-3 månader? De kan ju omöjligt veta hur det känns att verkligen älska någon på riktigt. What's the rush liksom? Det är helt rätt att ta den tid man behöver till att känna sig redo att göra eller säga något till sin partner. Varför är det så att killar alternativ tjejer alltid har bråttom att uttrycka sina känslor? Sedan när blev det ofint att vänta lite med, typ allting??

Jag vill ha nånting äkta, för en gångs skull, det är vad jag vill ha!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0