Emelie hissar/ dissar

Shopping.

Jag bara längtar till fredag=shoppa.. Det finns nästan inget bättre?

Man blir lycklig av bara tanken. Tycker nästan synd om killar som tycker

shoppa är trååkigt.. Det är ni som är tråkiga, inte vi tjejer!

 

Pengar.

Den som säger pengar inte är allt måste vart påtänd? Okejdå inte riktigt,

fast har man pengar så klarar man sig, behöver inte oroa sig för att tex inte

ha råd med mat. Jag tycker att pengar gör en lycklig(are) :)

 

Julafton.

Jag ser faktiskt fram emot att fira jul detta året, förra året sög ju något.

Ska bli riktigt skönt att komma hem till familjen efter detta bajs året..

Och julklappar är ju alltid skoj hih. (Om man får några)

 

Bråk.

Vem hatar inte sånt? Jo alla i princip.. Men jag har kommit på

att jag kan vara rätt konflikträdd så jag hatar, verkligen hatar allt som har

med bråk att göra.. USCH! Håll mig utanför sånt tack..

 

Vinter.

Jag vill verkligen inte ha vinter, finns bara en massa nackdelar

med den ändå. Varför kan inte Sverige bli ett varmt land året runt?


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0