It used to be a fun house;

Gud vad snygg man känner sig idag alltså! Bakis och förjävlig haha, kan det bli bättre? Knappast. Den osminkade sanningen. Jag ser ut som en liten köttbulle, iiihihih..



Iallafall, igår! Glöm allt det jag sa tidigare om snefylla, det blev ingen. Istället var jag glad, hade det kul och dansade loss som jag aldrig skulle få dansa mer! Så som det ska vara! Gud vad jag älskar att dansa, dansa bort sina bekymmer. Det funkar, jag lovar! Dessutom hade jag en budget igår på 300 kr som jag tog ut. Fuskade lite genom att lägga bort kortet i jackan med i garderoben. Lika bra, man gör dumma saker i fyllan..

Stackars Andreas haha, han var i princip ensam kille igår. Inte skoj för honom men han såg ut att ha kul ändå faktiskt och dansade loss med oss.. Det rimma höhö (: Hans vän Freddie kom även dit, med sin tjej Helena plus ett gäng till så vi lämnade Andreas med honom ett tag. Det var rätt många från Kungsbacka där igår, fast det är det ju nästan allitd. Träffade på Andreas granne Madde, kul att hon kände igen mig hehe. Hon såg lite full ut nämligen hihi.

Vi stack sedan hem vid tre tiden, blev hemkörda av Elins kille Hokar. Skönt att åka bil.... Jag pratade även i telefon i två-tre timmar med pojkvännen, från det att vi åkte hem tills jag gick och la mig. Tiden bara flög iväg haha. Vad pratade vi ens om? Fyllesnack från Emelies sida.. I liiiike it!

Nä om man skulle ta och vila lite till, puss.(Föresten, jag har väärldens sötaste pappa, blir alltid så jäkla glad av att se honom. ♥ Miss you!)

Kommentarer
Postat av: thomas

min söta köttbulle :D

2009-11-29 @ 14:35:13
Postat av: emelie

hah u wish ;)

2009-11-29 @ 18:31:58
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/
Postat av: Håkan

tänker på dig varje dag,du finns i mitt hjärta gumman.kram pappa.

2009-11-30 @ 19:47:49

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0