And It feels so damn good...

Jag mår så jävla otroligt bra! Detta året kommer nog få ett bra slut, det är jag helt säker på :) Kan inte riktigt säga anledningen till varför jag mår såhär, har en nämligen en liten nyhet som mina nära och kära inte har fått reda på än... Och jag vill inte att dem ska läsa det genom min blogg direkt. Lite opersonligt? JA! Så vill hellre berätta på telefon/ öga mot öga.

Hihi nog om det. Längtar till veckan tar slut, på fredag, alltså imån, blir det eventuellt bio och lördag ska vi till Borås.. Madde och Andreas har nämligen en liten inflyttningsfest eftersom dem flyttat till egen lägenhet! Det ska bli jättekul att få träffa dem och se lägenheten, lilla bebismagen o.sv, längtar ihjäl mig som sagt!! Speciellt efter madde - bästevän! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

naw, du är så söt emelie :) hihi

ses på lördag! :D

2009-11-13 @ 10:10:44
URL: http://ellybus.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0