And I can't breathe wake up from this nightmare that I'm in, dive into a holy river and wash away my sins!




Befinner mig just nu i Kungsbacka, har vart här sedan i onsdags, börjar vänja mig lite vid tanken att bo här igen. Så det är bra, tummen upp! Var även och testade det nya solariet och det verkade bra. Efter solningen skulle vi åkt till Kungsmässan men dock så stängde det 17.00 jag trodde det stängde 18.00?! :( Tänkte nämligen köpa nåt jag kan ha ikväll för jag och Elin har inte samma storlek på alla kläder.. Det blir lite svårt men nåt måste man ju hitta. Hade vart kul att köpa nåt nytt men vafan, måste väl inte alltid känna att man måste ha jättefina och nya kläder på sig, o r k a r inte vara så fåfäng.

Aja får väl börja göra sig iordning snaart, är dock på så jävla dååååååligt humör!! Kanske en snefylla ikväll? Vi får se!!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0