Vinna eller försvinna!

Satt hemma hos Micke och Tina igår med mammsen,  drack kaffe, åt glass och rabarberpaj. Mums!! Vi kollade även på semifinalen (wtf, de har väl aldrig haft det innan, eller?)

Iallafall, Sverige gick vidare och även om jag inte gillar låten så är det klart man blev glad. Hade vart en besvikelse annars.. Även Turkiet, Island och Finland gick vidare. Mina favoriter. Eller ja, Finland heja man ju självklart på för man är lite finsk men Island och Turkiet hejar jag verkligen på. Turkiet, mitt andra hemland ha ha. Jag älskar det!

Men jag tror dock inte Sverige kommer vinna hela skiten, även om man vill det. Är ju inte så gammal att jag varit med om att Sverige vunnit, jag hoppas att man får uppleva det någon gång i livet. Vore ju super kul!=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det har alltid funnits, innan behövde bara de 15 sämsta placerade ifrån året innan vara med dock, så sverige var aldrig med där typ. Men nu är det ändrat så nu måste alla kvala förutom de som sponsrar eurovision mest (england, spanien, tyskland och frankrike) och självklart behöver inte vinnar landet kvala :)

2009-05-13 @ 16:59:45
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/
Postat av: Sandra

& juste Sverige vann 1999 med Axel släktings bidrag, Charlotte Perelli - Tusen och en natt ? Då var du 10 år hihi så jodå det har du upplevt :D bara missat det isf.

2009-05-13 @ 17:00:57
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0