Valborg = underbart kul!

Hade det underbart jävla kul igår, med mina sötnosar ; Madde, Andreas, Thomas och Patrik. Dagen började med att jag köpte mig 3 cider på systemet och sen direkt in till Cortegen med Madde och Andreas! Tyckte detta året var mycket bättre än förra faktiskt. Kanske har det något med att jag redan var lite påverkad vid 6? Kul var det i vilket fall som helst :)

Efter cortegen begav vi oss till Slottskogen och jag blev attackerad av en massa mygg, haha. Försökte ta min systempåse och slå ihjäl dem. Men de var allt för många och jag blev omringad av myggen istället. Surrounded by myggs! Vi var inte länge i slotts, mötte upp Thomas och Patrik plus några av Maddes vänner. Vi tänkte att vi skulle dra till Trädgårn men det var ingen idé, var typ 3 km lång kö!! Orka? Neeej. Det blev en tidig hemgång istället, kom väl hem vid ett och somnade framför tvn. Alltid lika skönt!


Tack sötisar för en efterbliven men rolig Valborg!


En påverkad Emelie och en gaalen madde, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså men du borde sett mig också isf, för jag var typ med han hela tiden ! :) var såg du han ?

2009-05-01 @ 18:03:20
URL: http://sandramudifaj.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0