Lista 2009



Berätta fyra sanningar om dig själv
:
- Jag är otroligt rädd för spindlar!
- Jag är en slösare och har svårt att spara pengar
- Jag är rädd för att sluta upp ensam utan att ha hittat kärleken
- Jag har ångest över att bli gammal

Berätta 4 saker du gjort idag:
- Kollat på tv
- Gjort iordning mig
- Slappat
- Ehm... Inget mer typ

 Berätta 4 saker du har på dig just nu:
- Jeansleggings
- Tunika
- Strumpor
- Bh

Skriv ner 4 saker du hatar:
- SPINDLAR!
- Folk som är osäkra på sig själva när dem absolut inte borde vara det!
- Djurplågare!
- Att gå upp tidigt

 Skriv ner 4 saker du älskar:
- Mina vänner
- Festa
- Killar!
- Flumma runt

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0