It's a beautiful day!

Riktigt skön dag idag, hatar när det blåser så kallt, brrrr... Men idag då var det inga kalla vindar inte!! Låg ute och solade i en timme och 30 min, sedan åkte jag iväg till Ams och arbetsforum här i Kortedala men det var stängt, så fick skriva in mig på Ams i Gamlestan istället. Alltid är det något som ska krångla... Först så får jag ändra mina uppgifter eftersom jag inte längre bor kvar i Kungsbacka, fick ändra dem till min nya adress här i Gbg! Sedan skriva in mig på nytt och boka tid, när jag bokar en tid så funkar det inte.. Visar sig att det är något fel på systemet, haha min vanliga tur. Får vänta en lång stund, orka med sånt när det är varmt och skönt ute!! Men inte ska man klaga heller, för efteråt åkte jag och mamma hem till Tina och åt pizza. Blev en vegetarisk för mig, åh så gott! Nu sitter man här och jag har ingen aning vad man kan göra, tv kanske? :)

P.s. Min framtida tatuering!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0