I curse this day!

Usch och fy för denna dagen, allt som kan gå fel har gått snett. Hade möte på ams 10.15 men jag hade för mig det var 11.15 men nej då. Fast morsan fick upp mig ur sängen en halvtimme innan jag skulle vara på mötet, så körde hon mig ner. Kom dock några minuter sent men men. Hann varken duscha eller sminka mig idag, irriterande! Dåligt väder på det gör ju susen, eller inte. Men nu verkar det som att det klarnar upp, jippie! Får se sedan vad dagen har att erbjuda och vad man ska hitta på.. Just det ja! Skulle ju med morsan på hennes dansträning. Hon ska nämligen uppträda på Hammarkullen karnivalen så det är träning träning träning nu som gäller! För henne :) Hihi.

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0