Bäste vän!

JAG KÄNNER EN UNDERBAR MÄNNISKA!

och hon heter elly pelly päronpung, ohgod vad i love uuu! allt som vi varit med om, jag älskar det, det roliga&det mindre roliga. på hela ett år har vi skapat väldigt många minst sagt GALNA minnen, vi har växt otroligt under ett år tillsammans. förstår inte vad vi tänkte på den dagen då du vet vad som hände . men tillsammans har vi lärt oss av våra misstag och aldrig mer att vi ska behöva vara med om något sånt igen. vi förtjänar bättre än sån skit! jag ska alltid skydda dig med mitt liv för du är en sån människa man kan vara sig själv med. behöver aldrig tänka på att man skämmer ut sig själv genom att vara just den person som man är, med dig, för du är lika knäpp & galen... som jag. tillsammans är vi ju helt seeepiga men jag gillar't! är gladast i världen att jag blev vän med dig, just den dagen för ett år sedan. nämligen den 12 april 2008! kommer minnas den dagen så länge jag lever för det var då jag fann min bästa vän och jag vet att våran vänskap inte är någon tillfällig. utan våran vänskap är sådan som vara hela livet ut, äkta vänskap kallas det! v


Kommentarer
Postat av: ELLY

NAW!!! Vad fint du skrivit hjärtat <3

2009-05-04 @ 23:38:56
URL: http://ellybus.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0