Utgång på ingång

Hate to say it, men jag är riktigt bakis efter en riktigt sjuk jävla kväll igår! Egentligen var det bestämt att jag bara skulle gå ut och dansa och inte dricka, eftersom vi hade gratis inträde på Trädgårn.. Men så blev det ju inte, min kära vän Carro hittade sig ett litet ragg, ha ha, som bjöd både henne och mig på dricka. Fast det vore ju dumt att tacka nej till sånt och det var kul medan det varade, idag är det ju mindre skoj men det är sånt man får ta :)


Hade på mig en klänning från Zara, jeans jacka från Gina och Gladiator sandaler från Ellos. ( Kanske orkar ladda upp en bild på det lite senare! )

Kommentarer
Postat av: lisa :)

okej :/



njaaa .. kan några ord på finska bara :)

2009-07-25 @ 17:48:05
URL: http://lisaminelli.blogg.se/
Postat av: Felicia

hehe , har solat mycket ;)

snygga skor :D

2009-07-25 @ 17:59:30
URL: http://helenfelicia.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0