Hej håååå!

Sitter och lyssnar sönder Pitbull - I know you want me. Tröttnar man aldrig? Eller rättare sagt, tröttnar JAG aldrig? Tydligen inte.. Har lyssnat på denna låten nu i ett par veckor, utan att tröttna på den. Strange, den borde vara uttjatad.
 
I vilket fall som helst, idag har jag vart och solaaat. Nej inte ute? Är du dum eller, det är ju Juli, regnmånaden!! Solarie it is, med min kära och underbara vän Ella :)





Nu blir det hårfärgar time, och pappa jag vet att du läser min blogg, men hårfärgen kostade bara 50 kr faktiskt. ( Det är nämligen han som bidragit med lite pengar ) men har ju redan köpt mat och allt så lite får man ju unna sig, eller hur? Så då tänkte jag hårfärg måste jag ju ha, kan ju inte gå runt och se ut hur som helst i hövvet. ;)



Tack pappa iallafall för pengarna och för du ställer upp :) Hoppas du läser detta! ♥

Kommentarer
Postat av: claara

SVAR: Okej härligt.

Det är bara bra här med.:D

2009-07-24 @ 20:40:04
URL: http://brunetttens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej :) .. kan du mycket finska? :p

fin outfit!

2009-07-24 @ 20:43:59
Postat av: emma

haha tack för det (: vad sysslar du med ikväll sötnos?

2009-07-24 @ 22:25:19
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Sandra

Idag har jag varit och köpt ett par skor sen var vi och sprang runt på fortet på megazone, det är typ som bodaborg :)

2009-07-25 @ 00:11:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0