Rap attack

Gänget från "Vakna med the voice" är ju bara så jäkla sköna, fattar inte varför jag missat detta?? Eller jo, för jag sovit, det börjar ju 06.30 på morgonen och då har ju knappast jag vart vaken. Tror jag vaknade 07.30 nånting idag, la mig en stund i badet och bara mös, jag ä l s k a r  badkar hihi! På tal om tidigna morgnar and stuff like that, jag måste erkänna det är skönt att gå upp i tiiid istället för att sova bort hela dagen(och livet!!) Fast å andra sidan är det hur oskönt som helst att gå upp ur sin varma, gosiga säng men när man väl tagit steget är det inga problem.

Klippet nedan är från förra veckan, men de visade den i måndags tror jag det var? Iallafall, jag höll på att kollapsa av skratt när Paul Haukka började sjunga ocn svänga med armarna, hahahaha!! Lätt den bästa julsången ever!

Tack Sandy för du påminde mig om "Vakna med the voice" iihh :)


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0