Men orka klaga, hallå eller?



Till dig som kommenterade anonymt och klagade på mina såkallade "dåliga" bilder.....

För det första så har jag tagit mina bilder med en digitalkamera med märket Nikon Coolpix, 10 megapixels har den. Visst inte världens bästa, ska man ha en bra kamera med toppenbilder ska man ha en systemkamera men de kostar ju röv..

Sen för det andra, jag utgår från att du inte har någon blogg eller någon efarenhet av kameror whatsoever, men när man lägger upp bilder på t.ex blogg.se så blir ALLTID bilderna lite sämre kvalité =) Så innan du kommenterar något kan du väl iallafall kommentera något vettigt !? Hahaha!!

P.S! Jag tvingar ingen att läsa min blogg eller kolla på mina bilder, så antingen kan ju folk sluta klicka sig in här eller om ni nu tycker bilderna är dåliga kan ni ju ta och köpa en bättre kamera till mig, ok??! :)

Ha en bra kväll allihopa, puussss och kram skumbanan hihi!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0