2009-12-30



Har tillbringat min dag i staden Göteborg såhär innan nyår, sprungit runt och stressat som bara den.. Skulle köpt en massa grejer men jag glömde hälften... Fick bara köpt mig en kavaj med nitar på. Göööör-snygg! Jag kunde inte motstå den, har redan en kavaj men tänkte det kan vara bra med två st...

Sedan var jag givetvis på systemet och inhandlade lite till imån....ja vad ska man säga, det blev lite för mycket av det goda kanske?? Fick köpt vin, vodka och en massa xider.. Men om man ser det från den ljusa sidan så kommer jag iallafall ha något att dricka på nyår ! Bättre än att stå utan dricka och vara törstig haha.


Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0