God mat


Fick denna underbara matlagningsbok när jag fyllde 20 år, den är fylld med goda och nyttiga matlagningstips. Dock behöver man inte vara vegetarian för att laga vegetarisk kost, tycker alla borde äta vegetariskt iallafall en gång i veckan. Att äta för mycket kött är inte bra och det kan göra kroppen gott att skippa köttet någon gång! Jag själv föredrar vegetarisk mat och äter sällan kött och nu när jag fått en sådan bra bok har jag ännu inte lagat något recept ur den, skärpning Emelie!

Har hittat en god rätt (bilden) jag kommer testa först och det är falafel med tahinisås, mums!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag tycker också att det skulle vara bra med vegetariskt en gång i veckan :) ska nog testa det faktiskt!

2009-04-25 @ 17:00:54
URL: http://pernillaaah.blogg.se/
Postat av: Ählii

vegetarisk mat kan faktiskt vara gott och det är inte alls äckligt som alla verkar tro det är :P

2009-04-25 @ 17:26:17
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0