Heldag med Sandy



Sjukt gött väder idag man blir bara så himla lycklig! Tummen upp!
Trodde nästan det var sommar när jag gick utanför dörren klockan 9 imorse,
blev förvånad att det skulle vara varmt redan då. Sköönt. Hoppas det håller i sig nu och inte börjar snöa eller något sånt hemskt! Tillräckligt pratat om vädret, även om man kan skriva flera rader om det =)

Har haft en jättemysig dag med min smurf Sandy, från klockan 3 till typ halv 7 har vi gått runt lite på Kungsmässan, Sandy har shoppat, jag har varit smakråd. Haha! Satt även ute och åt årets första jordgubbar, mums! Tog kort och filmade med hennes digitalkamera, ovanligt va?
Helt sjukt att vi har så skoj tillsammans, men det är väl klart, hon är en av dem roligaste människorna jag känner så det är väl klart man inte kan annat än att skratta tillsammans :)
Älskar dig mitt hjärta<3


Inte en så jätteseriös bild på mig och Sandy men vafan!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0