Metaltown sommaren 09

Dags att beställa biljetter snart! Förra året köpte jag biljett några dagar innan så jag tänkte faktiskt att jag skulle ta och köpa lite tidigare iår. Med tanke på att det faktiskt är waaay mycket bättre band 09 än 08 ( enligt min mening ) sen är det ju alltid bra att vara ute i god tid! Man vill ju inte missa detta året, då dör jag hellre! Favoriterna sedan länge tillbaka, nämligen Slipknot kommer ju dit, även favoriten Marilyn Manson. Och det "nya" bandet Dead By April spelar ju också, lyckliiig! =) Plus en massa andra bra band också, men just dessa tre ska jag VERKLIGEN inte missa! Så boka in 26-27 juni, för då blir det massa party också för sweetnosen Sandy som fyller 20 år den helgen! ( Även lilla Ella fyller hela 20 år den helgen, fast hon ska dock inte med :( )


    



KLARA ARTISTER

Slipknot, Marilyn Manson, Disturbed, Volbeat, DIR EN GREY,Children of Bodom, Opeth, Girugämesh,  Meshuggah, Napalm Death, Trivium, Mustasch, Dragonforce, Pain,All That Remains, Municipal Waste,Mucc,Cult of Luna,Evergrey, Dead By April,August Burns Red, Bring Me the Horizon,Bullet, Pilgrimz&All Hell!



Kommentarer
Postat av: Din favorit Emil :)

Dead By April, Children of Bodom, Trivium, Evergrey och Mustasch <3

2009-04-21 @ 17:51:56
Postat av: EMELIE!

dead by april håller jag med dig om :) o lite trivium!

2009-04-21 @ 18:05:30
URL: http://emeliewingardh.blogg.se/
Postat av: ELLY

Slipknot, Marilyn Manson, Disturbed, Children of Bodom, Pain, Volbeat <3

2009-04-22 @ 10:05:55
URL: http://ellybus.blogg.se/
Postat av: Vargas

missa inte de japanska banden! XD

2009-04-23 @ 08:55:25

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0