Partyhelg!

Här kommer en liten uppdatering om vad jag har gjort i helgen, för er som är intresserade :)
I fredags åkte jag hela vägen till Kinna för att kalasa hemma hos Madde som hade födelsedagsfest för de som inte kunde vara med förra helgen! Mycket trevligt, plus jag har faktiskt aldrig varit hemma hos Madde. Så det var kul och se hur hon bodde och så. Jag smygförfestade lite innan jag kom fram till Kinna, på bussen till och med. Ville ju inte vara helt nykter när jag kom fram. Väl framme så mötte Andreas, Madde och Andy(?) mig, hade bilen med sig så jag slapp gå!

Hemma hos Madde åt vi mat, drack, spelade ölspelet och givetvis så sjöng vi för henne! Tog lite kort också, brukar nästan aldrig göra det för jag glömmer oftast av det. Är lite dålig på det, skärpning! Roliga kort är ju alltid skoj och kolla på dagen efter.





Älskar dey Madde, alltiid vi!


Lördag: bjöds det på massa festande. Denna gången på krogen, i Borås. Befann oss på Trädgårn var ganska mycket med folk. Plus det var billigt, innan klockan 11 iallafall.  Inträde + garderob 40 spänn, och cider, vin 29 :- . Me like! Fast jag och Madde var väldigt busiga och smygdrack lite öl på toaletten som hon hade lyckats och smuggla in. Träffade massa roliga folk, bland annat på tjejernas toalett, tycker inte folk brukar vara sååå trevliga men Borås verkar vara one of a kind! Dansade, dansade och dansade, hela natten lång kändes det som, till slut fick jag jätteont i mina stackars små fötter. Men det var inte så konstigt med tanke på att jag hade 9 cm höga klackar!

Sjuk kväll var det, nu när man tänker tillbaka. Vi gick från krogen ungefär kvart i 2, hade en jobbig kille efter mig. Helt gaalet.. Gick runt lite på stan för Andreas och Madde skulle köpa mat, då jag träffade på denna killen igen. Och ja, han lyfte upp mig i sin famn, trodde han skulle tappa mig för han var galet full. Skrek typ på Madde att hon skulle hjälpa mig, haha. Han frågade vad jag hette ungefär 5 gånger, vart jag bodde o.sv.. Det blev väldigt jobbigt tillslut kan jag lova!

Väl inne på matstället så träffade jag på Farid av alla ställen, en rolig överraskning. Måste dock sett förjäävlig ut, hoppas han var riktigt full haha! Usch det värsta var nog att jag fick vänta på bussen ute, det var kallt, jag var ensam! I en hel timme satt jag och frös, kändes som en evighet. Kvart över tre åkte jag hem till Götet igen, var hemma kvart i fem. Härligt!



Nyktert? Nej det vill jag inte påstå direkt!

     

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0