Fast and the furious!

Det blev Fast and the furious trots allt, den överraskade positivt. Brukar inte gilla när dem gör så många efterföljare av filmer man blir bara förvirrad och blandar ihop handlingarna i de olika filmerna. Det gör jag iallafall! Ne usch vad trött jag är, klockan är redan 3! T tröttade ut mig rejält, efter filmen gick vi en promenad på stan, eller rättare sagt ett varv runt ett kvarter! Ha ha! Han ville verkligen hålla mig kvar i stan och tjaa, han är ju rolig att vara med så jag tackar inte nej till att spendera lite mer tid med honom.. Satte oss inne i Nordstan och bara tjötade om allt och absolut ingenting! Där satt vi i en timme och kollade på alla knäppa människor som gick förbi, fulla som nyktra. Det suger verkligen och kolla på folk som är jättefulla när man själv är spiknykter, fan vad de skämmer ut sig själva, pinsamt! En sak jag funderar starkt på, är att lägga mig faktiskt, i min varma säng. Eller den är inte varm...ännu =) Tihi! Föresten, vad ska folket göra imorgon?

Godnatt på er sötnowsar!



Älskar mitt hår på denna bilden!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0