Du är vad du äter(?)

Rent utav älskar programmet "Du är vad du äter" och tycker Anna Skipper är typ den roligaste människan som finns. Okej, inte den roligaste men nära inpå! I veckans program var det en militärtjej som var vegatarian och det var mig en konstig en, hon åt typ pizza bara.. Hmm, när Anna visade henne den vegetariska maten såg hon rätt förvånad ut. Jag trodde alla vegetarianer var van vid sån mat men icke ;D Hon kanske bara ätit vegetarisk pizza hela livet...ha ha!

Jag blir alltid så inspirerad när jag kollar på Anna och denna gången skrev jag upp lite saker jag ska inhandla när jag får pengar. Ska även börja göra en morgondrink som kommer bestå av: ananas + äpple + alger + grönt te extrakt. Det kanske inte låter så jättegott men man kan alltid testa plus jag tror man kommer få en bra start på dagen. Jag är alltid jättetrött på morgonen och det är något jag verkligen vill ändra på då detta förstör ungefär hela dagen eftersom jag knappt orkar jobba. Dags för lite ändring i mitt liv! Får se hur detta går =)


Någon mer än jag som gillade när Bert Karlsson var med i programmet? Kanske det bästa paret någonsin, tänk dig, hälsoguren Anna Skipper och semleälskande Bert. Vilken syn!
Fast Anna tycks ha tyglat Bertan för nu har dem tydligen skrivit någon slags matlagningsbok tillsammans? Inga semlor här inte!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaa jag är lätt på att gå ut och njuta av solen :D

2009-04-25 @ 17:37:14
URL: http://sandramudifaj.blogspot.com

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0