Bio ikväll!

Ska strax göra mig iordning för att möta Thomas i Gamlestan, för ikväll ska vi på bio =) För andra gången, ha ha. Förra gången vi var på bio var väldigt trevligt och roligt! Såg filmen, Race To Witch Mountain (stavning?) var inte alls många inne i biografen och det sitter några ungar och pratar väldigt högljutt. Från ingenstans så hör man Thomas säga, "håll käften" till dem.. Men lyssnar de? Nej! Utan fortsätter, tills några andra reagerar, i detta fallet en mamma som blir väldigt irriterad och ryter till att dem ska vara tysta. Såklart så lyssnar de inte heller denna gången och en kort stund efter det börjas det pratas igen. Jag säger till Thomas att ryta, "nu lägger ni av"! Och för er som inte har sett paradoin på Sagan om ringen, "Sagan om de bannlysta", förstår nog inte det roliga i att säga så. Thomas hade tydligen inte heller sett den så han förstod nog inte heller riktigt.

Istället skriker jag till de, "NU LÄGGER NI AV"!!! Och försöker efterlikna den roliga rösten. Sedan skrattar jag efteråt eftersom jag inte tar den repliken på så stort allvar trots allt. Ungarna kollar på mig och säger, håll käften tillbaka. De fortsätter att störa alla andra genom att prata högljutt då tillslut mamman blir riktigt förbannad! Hon reser sig upp och skriker, "NU LÄGGER NI AV". Fast denna gången är det med en allvarlig ton. Tillslut så går ungarna ut ur biosalen, äntligen! Heja mamman!



Iallafall, vet inte vilken film det blir, hade tänk Fast and the furious. Men är riktigt sugen på Slumdog Millionaire. Well, får se helt enkelt, uppdaterar imorgon eller inatt om vilken film det blev, för nu ska jag kila iväg och duscha, sminka mig o.sv o.sv... * Suck*

PUSS&KLEM!

Kommentarer

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0