Aldrig mer!

Fyfan jag ska aldrig mer ha en vit helg, har så himla tråkigt att jag har lust att ta livet av mig. Nästan! Förstår nog inte riktigt varför jag sitter inne en lördag, känner mig bara gammal och tråkig. Sedan har man inga pengar på mobilen heller och det suger ännu mer, att inte kunna sms någon.. Eller ringa! Nee nu är det slutklagat! Någon som är på att dra ut och festa nu halv ett på natten? Nah,  eller kanske inte. Får lägga mig och sova, ha ha! Tvn it is ;D

Kvällsmaaat; roccula, qourn och svamp + lite citron påre <3


PEACE! and puss.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad gott det ser ut! =)



Ja, det tror jag också faktiskt. Vi är ju inte lika vana vid den underbara värmen. Åh, tack så mycket! =) Jag gillar din blogg jättemycket!

2009-04-26 @ 12:02:48
URL: http://pernillaaah.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 12:33:27
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Follow emeliewingardh

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack :) :
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0